Opis delovnega mesta:
-
Priprava tržnih analiz in raziskav ter oblikovanje strategij za nastop na trg;
- oblikovanje strateške postavitve prodajne strategije;
- priprava prodajnih orodij ter sistemsko spremljanje prodajnih aktivnosti;
- razvoj poslovne mreže in poslovnih partnerstev v sodelovanju s prodajnim timom;
- izvajanje marketinških in promocijskih aktivnosti za produktni segment;
- izgradnja trgov za produktni segment;
- pridobivanje novih kupcev in strateških partnerjev;
- stalni stik s kupci in dobavitelji;
- poročanje vodstvu podjetja;
- nenehno izobraževanje in izpopolnjevanje na področju industrijske avtomatizacije.
Od kandidata pričakujejo:
- Visokošolsko ali univerzitetno izobrazbo;
- najmanj 4 leta dokazljivih izkušenj v B2B-prodaji na globalnem trgu;
- razumevanje industrijske avtomatizacije;
- zmožnost samostojnega odločanja in presojanja, hitro opažanje, hitro odzivanje, visoko stopnjo odgovornosti, inovativnost, vztrajnost;
- odlične pogajalske in prodajalske veščine;
- veščine dobre komunikacije in prezentacije;
- spretnost poslovnega mreženja;
- visoko motiviranost in zanesljivost;
- sposobnost sodelovanja in dela v mednarodnem timu;
- pripravljenost na službena potovanja;
- znanje tujih jezikov;
- visoke moralne vrednote.
Kandidatu nudijo:
-
Zaposlitev za nedoločen čas;
- priložnost za graditev in razvijanje kariere;
- edinstveno priložnost za kandidata, ki uživa v sklepanju novih poslov in prepoznavanju odličnih poslovnih priložnosti;
- stimulativno plačilo;
- izmenjavo znanj in dobrih praks.